JULEHJÆLP

Ansøgningsfrist mandag den 27. november! Du kan forvente svar efter 6. december.

Hvem kan få hjælp og hvordan ansøger man?

Menighedsplejen i Islands Brygges Sogn uddeler julehjælp til økonomisk trængte, som er bosiddende i sognet.

Bor du i et andet sogn, skal du søge julehjælp i den kirke, som du hører til. Du kan se, hvilket sogn du hører til, ved at indtaste din adresse på sogn.dk

Har du brug for julehjælp i 2023, skal du udfylde et ansøgningsskema, som kan udfyldes digitalt på www.islandsbryggessogn.dk (Se direkte link nedenfor). Ansøgningsskemaet kan også hentes og afleveres i Kirken i Ørestad eller på kirkekontoret, Kigkurren 8.A, 2.th, på Islands Brygge.

Frist for indsendelse/aflevering af ansøgningsskemaet er mandag den 27. november. Julehjælpen gives i form af gavekort.

Du kan forvente svar tidligst den 6. december i din e-boks. Her får du også information om afhentning af julehjælpen.

Find online formularen HER